Large Rainbow Pointer

Wednesday 2 October 2013

Cuti Sem Bermula ! yuhhhuuuu ;)

ASSALAMUALAIKUM ! HYE koranggggg! :) lama dah wey aku tak update story kat blog aku nie :) jum fokuskan pada tajuk kat atas 2, cuti sem aku dah bermula ,sedapnya dapat baring puas2 kat rumah. rasa tenang sikit kepala nie. sebelum je tenang kepala nie,lepas sebulan,berat balik lah kepala aku nie ah.. hehe 
4 hari dah berlalu, cuti aku tak lama pun, sepatutnya paper aku habis 26/09/2013. tapi aku sengaja beli tiket lewat,sebab takut kena repet paper. tapi ALHAMDULILAH , aku lepas ke 6 paper yang aku ambil. takut lah jugak kalau tak boleh bawa,tapi nekad dalam hati aku boleh bawa,aku boleh bawa. dah Hasilnya,aku boleh bawa dengan sebaiknya :) Happy sangat-sangat... :) 

korang nak tahu ke subjet apa yang aku kena bawa untuk sem yang aku lepas nie? 6 subjet,6 paper uh 
aku ambil subjek "biologi sel,biochem,chemistry,bahasa kebangsaan A ,physics,and anatomi&fisiologi(1)" . seriesly memang susah,aku pun sakit kepala belajar 6 subjet nie,tapi kalau kita nak sesuatu 2 kan,kita pasti nak dapatkannya. mula-mula uh give up lah jugak,iyelah aku bukan lah pandai sangat.masa sekolah dulu pun ambil aliran sastera,mustahil lah budak sastera macam aku nie boleh bawa aliran sains tulen punya.dalam mimpi.. :3 tapi bila kakak kakak senior nasihatkan,diaorang kater,kalau diaorang boleh bawa,kita pun pasti boleh bawa.Aku pegang ayat yang diaorang cakap kan kat aku,aku jadikan kata-kata dia,sebagai semangat untuk aku bangkit bila masanya aku tengah give up :) kakak -kakak senior aku pointer semuanya 3 ke atas,jeles tau.. tapi ALhmdulilah lah. sem kali nie tak ada pun markah yang dapat C, lecture kata, dari B ke atas. :) 

balik pun dengan hati yang ceria, betul orang kata "biarlah kita bersusah-susah dahulu,bersenang-senang kemudian" supaya masa akan datang orang dah tak boleh nak pijak kita, :) 

kepada awak yang saya hargai , terima kasih mengingatkan saya tentang pembelajaran,bila saya malas nak buat kerja,awak selalu bangkitkan semangat saya :) 
terima kasih jugak menjadi penyokong di belakang saya. 
terima kasih atas segala-galanya.... :) 

BYE ,assalamualaikum ;)