Large Rainbow Pointer

Thursday 27 March 2014

Hye ,Assalammualaikum korang, hari nie nak cerita pasal ape ek? emm aku pun tak tahu nak cerita pasal apa. , hehe :)

ok hari nie aku nak cerita pasal sebelum aku balik cuti semster, aku dan wakil2 kelas aku kena buat Assgmnt berkaitan dengan "biomekanik" , firstly memang rasa macam nak nangis pun ada,sebabnya kiteorang dah buat,tapi report reject kitaorang kena tolak. hampeh masa 2, mungkin silap kitaorang juga sebab buat last2 minute, dan kepala otak kitaorang hanya ingin kan report itu siap di hantar. tapi malang tak berbau, kena  reject terus report.

lecture aku suruh buat balik. ahh mesti korang tak tahu kan apa yang kitaorang buat.mungkin bagi korang biomekanik 2  banyak .tapi pada bahagian mana. ahh untuk pengetahuan korang kitaorang kena buat asgmnt group nie berkaitan dengan "jarak,masa,dan tempat" . memang susah sangat masa 2,sebab kena buat sendiri.dan lecture langsung tak turun lihat kitaorang buat. iyelah kan .tak kan semuanya nak mintak lecture ajar semua. tak hebat lah macam 2 kan. cukup lah dia sebagai lecture bagi tunjuk ajar,dan kita lakukan dengan kebolehan kita sendiri kan.baru di namakan seorang pelajar yang "HEBAT" kan? betul tak korang? :) hehehe

bila dah kena reject,terus kitaorang buat balik,sebab masa 2 dah tak ada masa sebenarnya nak buat. kepala sibuk fikirkan tentang final exam yang dalam seminggu saja,korang bayangkan.kitaorang langsung tak ada stdy week untuk sem nie. tapi nak buat macam mana,nak tak nak kena buat jugak sebab kalau tak buat memang confirm biomekanik group aku semua kena repet paper. takot je kan dengar, aku dengar dari lecture aku naik bulu roma aku. aku tak nak ulang biomekanik nie,susah subjet nie.tak suka T_T

tapi lastly,kitaorang buat betul-betul untuk paper biomekanik nie, biomekanik penting bagi aku sebab subjet nie ,subjet penting dalam menaikkan pointer aku. kalau rendah.pointer aku turun lah.sebab subjet nie subjet wajib lulus bagi tempat belajar aku.  bab kalau mengira nie ,korang tahu kan aku nie bukan nya mahir sangat dalam mengira. tapi Alhamdulilah lah masa sem lepas fizik aku dapat B . L :)
rasa macam ,tak tahu nak cakap apa. cume terkejut je dengan gred yang aku dapat. kalau tak masa sekolah nie,korang tanya lah kawan-kawan sekolah dulu, muka nie je yang dapat markah rendah, tapi masa SPM lulus 2 ok lah, Alhamdulilah lah. bagai nak pecah otak aku cari jawapan untuk subjet kira-kira. *_*
jadi korang jangan tunjukkan aku buku kira-kira. aku memang tak minat sangat,kalau yang aku tahu boleh lah aku ajarkan.kalau benda yang aku tak tahu jangan harap lah aku ajarkan, memamg masa 2 confirm tak ada jawapan dalam kepala otak nie, memang rasa macam nak koyak kan je kertas2 yang berkaitan dengan kira-kira .. urmmm...

untuk sem nie aku tak tahu biomekanik aku dapat apa, kalau meningkat 2 Alhamdulilah sujud syukur aku :)
betul orang kata tak mudah untuk mencapai kejayaan. kalau tiada usaha,doa dan tawakal dalam hati memang kita tak boleh nak bawa. yang penting kita kena sabar dalam menghadapi segala dugaan dan ujian dari allah, baru kita boleh berjaya.

to awak: Hari nie feeling saya still sama macam dulu 80% .sorry ea awak tak boleh nak bagi lebih2 .takut terluka pulak hati nie. yang penting awak cari duit dulu untuk buktikan janji awak 2. :)
okk,bye .. Assalammualaikum