Large Rainbow Pointer

Sunday 8 June 2014

congratulations

Assalamualaikum! Hye korang :) bertemu kita kembali ye,setelah sekian lama aku tak update story mory dalam blog kesayangan aku nie. ahh hari nie aku nak update pasal tajuk kat atas 2. korang tahu tak kenapa aku cakap tahniah ! sebabnya kakak aku telah selamat di nikahkan pada 30/05/2014 ! :) bukan sorang tau,sekali 2 gus mak aku naik kan diaorang ke atas pelamin pada 31/05/2014. sedih pun ada,sebab mereka lah orang paling berharga dalam kehidupan aku. :')

lepas nie diaorang masing2 dah jauh dari keluarga. mana tak nya, kakak aku yang pertama akan duduk dekat pulau pinang selepas bulan puasa, akak yang kedua pulak tak jauh pun dari aku.diaorang still lagi duduk dekat Batu Pahat. :)

dua hari lepas akak aku balik Pulau Pinang sebab nak berkenalan dengan keluarga blah lelaki di sana. mak cakap kat akak,suaikan diri dulu di sana,nanti senang dapat biasa kan diri selepas puasa nanti. kami berempat yang tak pernah berpisah,akhirnya terpaksa berpisah. sedih pun ada. :')

akak yang kedua pulak, semalam mak dan ayah tinggalkan dia dekat kampung blah lelaki di melaka .
maklum lah tak pernah dipisahkan, sekali lagi air mata membasahi pipi. aku dah lah tak boleh tengok ayah aku menangis, sekali dia dah menangis aku pun turut serta nangis, aku cakap akak aku.tak yah lah nak nangis sangat, tinggal kat kampung balah laki dia bukannya lama sangat. cmburu bila akak aku yang nombor 2 nie nak pergi oneymon dekat Indonesia!! ahhh kalau korang cmburu tak ?? aku yang tak dapat ikot nie pun cmburu tau. tapi tak apa, biarlah mereka berdua oneymon bersama tanpa ganguan orang lain. and mak aku kata dan janji nak bawa aku,akak kembar aku dan ayah berjalan2 di Langkawi !
tapi bukan sekarang, tunggu aku cuti sem sekali lagi lah. ... :) tak sabar wey nak pergi holiday with my family.














#selamat pengantin baru to : zulhasdee&nurhafizah
#selamat pengantin baru to : saiful erwan*nurdiyana.

sekali dapat 2 abang baru lahh... :)
welcome to naim sekelurga... :)