Large Rainbow Pointer

Wednesday 15 October 2014

Our memories (20/09/2014)

Assalamualaikum! huhhu,sekian lama aku tak update blog aku nie, dah berhabuk blog aku nie ah. Haha (berabuk lah sgt kan ) :) 

ok sekarang nie kita fokuskan pada tajuk besar itu. baru2 nie cuti semester sambut birthday dengan si dia. si dia sambut birthday aku dekat KFC .yang paling best dan buat aku terharu. aku dapat kek yang aku nak. mula2 2 search lh kt google. men tunjuk2 dekat dia, aku cakap lah " kek nie cantik,nak nie  "?? dia cume cakap nanti kita try lah cari kat kedai kek,kalau ada nanti kita beli lah . (bukan kita, dia ) hehe, ingat lagi masa 2 ,aku ingat kan dia nak tnjukkan design kek yang aku pilih kat kedai kek,rupanya bukan maksud dia menanyakan design kek. korang tahu tak yang dimaksudkan 2, tulisan pada kek 2 nak bentuk macam mana. membazir aku je search kat google.. :) 

tapi masa balik cuti sem 2, kitaorang pergi lah cari kedai kek . then dia suruh aku pilih kek apa yang aku nak ,nanti dia bayar.. pilih punya pilih. sekali aku nampak kek yang aku minat dan tak sangka kek yang aku ingin kan dan aku search ,ada kat depan mata aku. aku terpegun seketika, si dia memangil aku , "eka eka ekaaaaa" 
aku terus gelabah tak tentu pasal .. hehe , dia tanya aku lagi sekali nak kek mana nie, aku terus tunjuk kan lah kek yang aku minat 2, terus dia mintak akak kedai kek 2 bungkus kan untuk aku... sambil jalan aku tersenyum seketika, dia cakap kat aku " eka nie kenapa?" 
aku cuma jawab " tak ada pape ,terima kasih untuk hari ini " then dia hanya bagi senyuman yang seiklas yang tidak pernah aku nampak sebelum ini .terharu beb :) 

sebelum sambut ,singgh  di kfc . yang ada aku, si dia ,kakak aku dan kawan kakak aku. sambut punya sambut. jam dah pukul 6 petang. tiket pukul 9,30 malam .masih ada3 jam setengah lagi aku  bersama si dia .lepas nie da tak jumpa dah . masing-masing akan membawa future masing-masing, yang aku still belajar lagi,dia pulak akan berhadapan dengan zaman pekerjaan ..nak tak nak ,aku kena terima jugak dan dia harus kena tempuh juga ,
berat jugak hati ini bila nak berjauhan . tapi apa yang aku mintak mudah-mudahan apa yang kita alami suka,duka gembira semua dapat di rasai sampai bila-bila . 




terima kasih awak kerana ada pada masa susah senang saya,dari saya mnderita,sehingga awak brjaya mmgembirakan saya. :') 

terima kasih atas segala-galanya :)