Large Rainbow Pointer

Thursday, 15 January 2015

SEMOGA BERJAYA DEAR !

ASSALAMUALAIKUM! hai kepada sesiapa yang singgh ke blog yang tak seberapa nie , iye nya adalah luahan dari hati untuk di kongsi. okey jom kita tengok topic kita yang kat atas 2, pada siapa iye aku wish ,of cos lah pada si dia yang di sayangi . hehe

tak lama lagi da nak masuk bulan 2, dan dia pulak akan merantau ke negeri aku . untuk prtikal dan kalau ada rezeki dia , dia jugak igin bekerja di sini.supaya senang untuk berjumpa dengan aku dan family aku.

kata orang kalau kita nak kenal lama lagi diri seseorang itu . kita kena lah lalui hidup sama ada susah atau senang sesama si dia. daripada situ kita boleh lihat kelakuan pasangan kita yang sebenarnya. alhamdulilah dengan izin ilahi hubungan nie dah hampir setahun lebih dan nak hampi 2 tahun. tapi ada orang cakap . baru 2 tahun . belum 10 tahun ke apa ke .aku tak kisah pada siapa yang berkata. kerana untuk capai ke sesuatu tahap dalam perhubungan memang banyak cabaran yang perlu di lalui.

aku cuba untuk menjadi wanita yang berfikiran matang dan dewasa. mungkin sukar bila teringt akan kenangan lama yang menguasai diri. tapi itu semua hanya lah kenangan yang boleh dikatakan mengajar aku apa itu kehidupan. daripada situ aku cuba bangkit untuk menjadi wanita yang berfikir sebelum melakukan sesuatu.

memberikan diri aku peluang untuk mengenali si dia. ternyata aku sudah temui yang benar2 inginkan aku . bagi aku. rupa itu tidak penting.kerana aku sedar yang aku nie tidak secantik fazura , tidak sepandai Dato siti nurhaliza , tapi aku hanya wanita yang biasa dan dahaga kan kasih sayang yang iklas serta mempunyai hati yag tulus dan menerima aku seadanya. 

mengenali diri nya adalah suatu kebetulan , tetapi kehilangan diri nya adalah kerugian buat diri ku.terima kasih kerana hadir dalam hidup ini. moga perhubungan kita menjadi realiti suatu hari nanti. ku hanya berdoa agar kau lah insan yang selama ini yang ku cari.

lepas nie banyak lagi dugaan yang perlu di lalui. walaupun payah untuk mempercayai. tetapi aku harus percaya dan lepaskan dia pergi mencari masa depan dan kehidupan yang boleh menjamin dirinya serta diriku sesuatu hari nanti. 

aku tidak ingin mengatakan untuk setia pada ku saat berada di johor bahru. tetapi ku hanya ingin memerhati dari sikap dan perangai selepas ini. 

jaga lah diri serta nama baik kelurga. buktikan lah bahawa suatu hari nanti kau akan berada di depan pintu rumah ku. insyaallah 

akhir kata dari aku pada si dia : bekerja lah untuk membuktikan sesuatu pada aku. cari lah duit untuk diri ku. aku hanya menunggu dan terus menunggu diri kau balik ke pangkuan ku untuk menjadi kan mimpi realiti sesuatu hari nanti dengan izinnya . 

aku sayang kau ! :') terima kasih hadir dalam hidup sampai sekarang.

assalamualaikum!