Large Rainbow Pointer

Thursday 14 November 2013

HAPPY BIRTHDAYYY ! :)

HYE, assalamualaikum ! ahhh tengok tak ayat yang kat atas uh? :) hari jadi sape ek ari nie 14/11/2013? hari nie hari jadi si dia yang ke-20 , dah tua dia nampaknya.. :) dia yang aku maksud itu,biarlah rahsia seperti tajuk lagu blog aku nie , hehe. muda setahun daripada dia,seorang lelaki yang hormat pada diri aku, dan seorang lelaki yang aku inginkan suatu hari nanti.. :) 
urmmm kenapa aku suka dia ? emm sebab diri ingin mengenali diri dia yang sebenar. iye walaupun aku tahu ,aku masih muda lagi untuk mencari cinta. tapi kehadiran dirinya didepan mata aku ,seperti seorang lelaki yang sangat baik. terpukau dengan cara dan adabnya. dan paling aku suka sebab dia terima aku seadanya.. :) 
sebelum nie sering kali disakiti oleh lelaki , lelaki yang hadir dalam hidup aku semuanya pergi meninggalkan aku , cuba bangkit,untuk tidak sedih setiap masa. dengan berkat doa akhirnya aku terima segala takdir dan dugaan yang datang. cuba tenangkan hati dengan mendekatkan diri kepada Allah s.w.t dan sibukkan diri dengan Asgmnt dan test.Dan bertemu dengan seorang yang sangat aku hargai. :)

to awak : selamat ulang tahun yang ke-20, terima kasih kerana membenarkan diri ini yang tak berapa sempurna menyingh di hati . terima kasih kerana mengajar saya erti kesabaran untuk menerima segala dugaan, terima kasih juga kerana menjadi semangat saya yang kedua di sini. Terima kasih juga kerana menghargai diri saya. Hope hubungan ini berkekalan sehingga penghujungnya. dan saya yakin awak mampu membahgiakan saya dengan cara dan layanan serta agama yang awak berikan kepada saya . :') terima kasih sekali lagi, saya terima awak seadanya. .. terima kasih awakk... selamat ulang tahun,semoga berjaya dalam hidup dan dilindungi oleh Allah s.w.t .. dan hubungan kita kekal sampai bila-bila, insyaallah! :') 

Happy birthdy my special someone...... ! :) 

"nursyafiqah"