Large Rainbow Pointer

Thursday 5 December 2013

CUTI BANJIR SAMBIL CARI KATAK :)

HYee , :) assalamualaikum ! hari nie nak update pasal topic yang kat atas 2, pantai timur dilanda banjir lah. hujan lebat yang tak berhenti-henti melibatkan negeri yang aku duduk nie,diteglami air. agak-agak boleh balik johor tak rasa nya akhir bulan nanti ? macam mana nak balik johor,semua jalan yang menuju ke johor di tutup. 

lecture pulak tak dapat nak datang,sebab banjir, pelajar yang duduk luar kolej pun tak dapat nak datang,sebab bandar kuala berang da ditgalami air, dalam musim-musim hujan nie,lecture aku bagi tugusan suruh cari katak untuk buat experiment tentang katak. 
urrmmm,dalam mimpi lah aku boleh tangkap katak, siapa boleh tolong aku? :) nak bagi upah nie, hehe

kekadang, malam-malam dengar suara katak panggil hujan,tapi kalau nak tangkap masa uh, memang tak lah, perlukan katak dalam masa 3 hari lagi. pada pendapat korang nak beli ke atau nak tangkap?? urmm kalau difikir fikir kan balik,kalau beli rasa membazir,kalau tangkap tak tahu boleh tangkap ke tak. urmmm dugaan lah macam nie :( 

macam tak nak kena mengena pun dengan katak uh, tapi bila ingat balik,lecture cakap kalau awak ada katak,saya bagi markah penuh,kalau tak ada katak markah sikit. tapi boleh ke aku dapatkan katak uh dalam masa 3 hari ? urmmm nak tak nak aku mesti dapatkan pertolongan daripada kawan je sekarang nie aku harapkan .