Large Rainbow Pointer

Friday 27 December 2013

cube nasib :)

Assalamualaikum ! 

Hyee korang, lama da aku tak berblogger, mungkin sebab bz sikit dengan asgmnt dan test.. 
okk,untuk sem kali nie rasa-rasanya sem kali nie aku boleh bawa dengan ok je,tak ada masalah. just untuk naikkan pointer 3.00 ke atas ... hehe.. emm masa sem lepas target biasa2 je,alhamdulilah sem lepas aku dapat bolehh lah,sedap mata memandang :) 
bila pointer naik terus mak aku tambah duit poket jadi RM400.00 ..ahhhh,banyak tak.. hehehe...

okk ,korang doakan lah aku sem kali nie aku dapat capai target yang aku ingin capai.. insyaallah,mudah-mudahan lah kan... :)) . sekarang nie nak cerita pasal malam nie,hehe
apa yang aku cube nasib uh?? :) korang tahu tak ? aku belajar memasak lah .. hehe
kang,kalau korang perasan pasal story yang aku pernah cerita kan,pasal nasi paprik tak silapnya lah. kan aku kata yang aku nak share lah sikit,apa yang aku masak.walaupun baru permulaan.. apa orang kata,first try.. hehe :) 

kalau korang nak tahu,aku belajar masak pasal jemput2 ikan bilis.akak aku yang ajarkan.. 
dia ajar sebab aku yang suruh ajar,sebab nanti kat ostel aku boleh masak sendiri,jimat sikit duit,betol tak..sambil-sambil uh,boleh lah diet badan sikit.. hehe

okk,jum tengok gambar jemput-jemput yang sempat aku snap gambr tadi.. :) 
 ahhh,nie lah yang aku maksudkan,sedap tak ?ahh nie kalau orang johor cakap ,kalau tak ada sambal kicap memang tak sah,kalau dicecah dengan sambal kicap,konfirm menjilat jari . hehe :) 
tak tahu lah sedap ke tak, first try nie ,korang bagi lah semangat sikit kat aku, baru rasa nak belajar masak lagi.. hehe :)

to awak : awak malam nie saya belajar masak. :) first try nie .. hehe .awak bagi lah semangat sikit kat saya eh awak.. :) okk lah,bye...assalamualaikum