Large Rainbow Pointer

Tuesday 28 January 2014

Pengapit????







Hyee, assalamualaikum korang!:) lama dah aku tak update story dalam blog kesayangan aku nie ahh,,ahhh ari nie nak update pasal tajuk kat atas 2, tak lama lagi akak aku berkhawin,sekejap je kan mereka berdua dah nak berkhawin,dan umur aku dan kakak kembar aku semakin tua!dan disebabkan faktor umur jugak aku dan kakak kembar aku terpaksa menjadi pengapit buat akak-akak aku yang akan berkhawin bulan 5 nanti. maklum lah save bajet, kalau suruh orang,upahnya lagi kan.baik adik -beradik sendiri je yang jadi pengapit. lepas nie jugak tinggal 4 orang je lah kat rumah nanti. ayah,emak,akak kembar aku dan aku. emm sunyi lah rumah nanti . tak tahu lagi dapat balik ke tak masa bulan 5 nie,sebabnya aku baru nak sem masa 2,takut tak boleh aply cuti je. tapi tak pe aku akan usahakan supaya dapat cuti jugak, rugi lah tak dapat balik kan.kalau korang jadi aku pun,korang akan buat perkara yang sama macam aku,:) hehe
emm,so tak payah fikir sangat-sangat pasal 2,lama lagi.yang aku nak fikir sekarang nie pasal final examintion yang semakin hampir. tinggal 4 minggu lagi aku da nak final. hope dapat jawab soalan dengan baik,and ready untuk naik kan pointer untuk sem kali nie ! mudah-mudahan Ya Allah, AMinn! kawan-kawan doakan aku ye,supaya dapat jawab dengan tenang. 
bye assalamualaikum! :)