Large Rainbow Pointer

Wednesday 12 December 2012

Putera Rayyan

Hye, untuk hari ini jum layan topic aku kali nie, about "putera Rayyan" why aku update pasal citer ini,sebab aku suka lah dengan citer nie.. :) citer nie best tau,pasal kerabat diraja yang khwin dengan seorang perempuan biasa yang bukan dari ktrunan diraja. emm
kesian pulak aku tengok perempuan dalam cerita ini, stress sampai hospital terus. paling aku menympah dalam citer ini,suraya nama dia,mak ai gedik gila kot,laki orang pun sibuk nak kacau, dia bukan siapa2 pun and tak ada kene mgena dengan keluarga putera rayyan pun,sibuk je. emm maklum lah pilihan bonda putera rayyan yang kononnya bakal jadi wife kepada rayyan,memang tak lah kan,kalau aku jadi laki pun aku tak nak lah beristerikan perempuan macam itu,penuh asad dengki je dalam hati.emm kesian wife putera Rayyan dah macam separuh giler kot, sedih pulak aku tengok citer ini,:')

mesti korang nak tahu kan kenapa aku nak bercerita pasal drama putera rayyan ini,hehe sebenarnya aku suka lah dengan cerita ini, best kot kalau layan time boring2 macam nie...
seronok tau.. kesian gilar2 kat permpuan itu lah,kesian sangat,jahat betul.. harap laki dia tak tinggalkan isteri dia..  malam nie aku nak tengok lagi citer ini,korang tengok jugak lah
hehe,setiap hari selasa-khmis pukul10.30 malam hnya di tv 3.. hehee.. 
bye2... :)