Large Rainbow Pointer

Saturday 29 December 2012

Hye dan assalamualaikum,lama dah tangan tak pegang keypad laptop Acer aku nie ah.sekali sekala nak jugak tengok perkembangan semasa di dunia kita nie,lama dah aku menyepi .lagi 2 hari lagi genap untuk setahun bagi tahun 2012.2 hari lagi jugak dah nak masuk tahun baru.tahun baru emm,rasa macam tak semangat nak celebrate coz aku emm tah ,tak tahu nak cakap :) tapi ok lah orang kata dah masuk tahun baru ,kena ada azam yang kuat.Azam ea,azam aku lagi 2 hari lagi ape ek? korang punya azam ape,share lah sikit dengan ekah .hehe, Azam aku untuk 2 hari lagi nie tak ada ape yang penting selain daripada belajar,belajar dan belajar,itu lah azam aku nak buat mak dan ayah gembira dengan pencapaian aku dan masa depan yang cerah,insyaallah.,bukan untuk tahun 2013 saja,untuk tahun seterusnya sampai lah dunia berakhir. Bahagiakan ibu bapa cukup penting bagi aku. mereka yang pertama dan terakhir.tiada siapa lagi yang aku ada di dunia ini,mereka semangat aku untuk aku bangkit dari semasa ke semasa.
Nak cerita sikit nie,tak silap masa itu cuti hol,aku dan family pergi bercuti sampai 27/12/12.kitaorang pergi lah jalan-jalan dekat perak,kelantan,cameron dan melaka.banyak tak ?? jalan,jalan dan berjalan.seronok lah jugak dapat hilangkan tension .best sangat dapat pergi jalan-jalan.kalau korang nak tahu,Ayah aku nie tak suka berjalan,sebab itu jarang sangat dapat bercuti bersama.kalau mak atau ayah dapat cuti sikit ,tak lain tak bukan of cos lah akan balik ke MELAKA, emm bosan,bosan,dan bosan.tapi best lah jugak.tapi boring.,mesti korang pening kan baca,hehe tak ada lah rumah nenek aku itu tak macam kampung,so aku tak dapat rasa suasana kampung sangat kat sana.nak keluar jalan-jalan depan rumah pun tak boleh,sebab ayah tak izinkan.tapi nasib baik kedai sebelah rumah je,tak payah lah nak jalan bawa kete pergi ke pekan. senang untuk beli barang-barang keperluan. teringin nak pergi dekat kawasan sawah padi. nak rasa suasana damai ,mesti tenang dan nyman je kan.tak ada ganguan langsung melainkan binatang yang paling aku benci,benci dan benci. "PACAT"  series paling aku tak suka kalau nampak pacat. 
Bila boleh dapat pergi kan?agaknya time aku dah ada perkerjaan sendiri agaknya baru aku dapat pergi kedah ! :D sukanya kalau dapat pergi kedah, 2 negeri yang paling aku suka pergi pahang dan kedah.pahang pulak sebab  ada CAMERON! cameron tempat nya pun tenang dan damai jugak.paling suka lah.siapa-siapa yang nak pergi cameron itu,jangan lupa ajak aku ;) hari-hari pergi pun tak akan jemu. ,kedah pun sama.kedah ada sawah padi. 2 negeri nie paling aku suka pergi. tenang dan damai suasana kat 2 negeri ini. 
korang baca mesti pening kan,citer aku campur-campur. sebab itu aku tak letak tajuk besar kat atas.aku tak tahu nak letak tajuk apa ,sebab banyak yang aku nak cerita.sory lah ea. saja je nak peningkan korang.tak ada kerja sebenarnya.kesal sangat nie result tak boleh tengok! ,<  macam mana nak tengok result,kepala nie pening pikirkan result ,bape pointer lah aku dapat. series aku risau mat!
soalan dia hari itu susah gilaaa >,<  tak puas hati nie.lain yang aku stdy,lain pulak soalannya. rasa macam nak koyak2kan kertas itu ,pakal je markah ada kat  kertas 2,kalau tak memang aku dah koyak2 kan kertas itu. sedih sangat nie tak dapat jawab sepenuhnya ! :'((  risaaauuu ....
byeee,jumpa lagi pada tahun akan datang.tunggu update aku lagi 2 hari lagi! HAPPY NEW YEAR! 

Just nak wish : GOODBYE 2012 (memoriessss )
              WELCOME 2013     (new life ) 

assalamualaikum