Large Rainbow Pointer

Tuesday 1 January 2013

WELCOME BACK !

Hye,2 hari yang dijanjikan,aku kembali membuka tirai aku di blogger. hehe :) so how about the celebrate  New year?? so far good or not ? welcome 2013,bermula lah detik dan apa orang kata azam baru,membuka buku baru dengan kehidupan seterusnnya.:) korang celebrate ke tahun baru ? mesti sambutkan.eka tak lah,eka just duduk rumah dan layan cerita fvourite eka je.. sebelum masuk tahun baru nie kan,semalam aku pergi kedai sepupu aku,aku boring,then tak tahu nak buat apa,cek2 dompet ada DUIT ! :D korang tahu tak duit itu aku buat apa? hehe,aku beli top up,sebb aku boring .tujuan nya aku nak online kat fon je sebenarnya.lepas dah online ,boring jugak.so of9 twitter kesyangan ;D . dapat idea,cal lah orang.cal kawan-kawan aku.rindu gila kat diaorang.sampailah kredit aku tinggal bape sen ek,emm tah tak ingt.tapi series masa itu aku boringggg... T_T tak lama lagi result keluar,dapat tempat belajar mana lah aku nie kan.. tercampak kat trenggganu pun ok jugak.cos SENI KULINARI .series aku minat gila dalam bidang nie.tapi aku dah silap pilih,aku terpilih pentadbiran Awam yang kat melaka ! emm  tak minat politik or history lah... sedihhhnya T_T ,tapi apa nak buat,kalau dapat kesana terpaksa lah gerakkan kaki dan langkah ke hadapan dengan lafaz bismilah,cehhh! :D .BETUL lah kan,mulakan segala perkara dengan lafaz bismilah dan akhiri dengan lafaz alhamdulilah.. kan,betul kan? :) aku ikut satu pepatah agama yang mengatakan begitu..hehe ^_^ 
TADI aku pergi belajar memandu,PAK MAt yang mengajar aku dan kakak aku,dia kata aku dengan kakak aku,dia rasa yang ok bawa kakak aku,dia kata aku masih belum lagi,dia seram cara aku memandu :D .. kenapa nak seram pulak kan,janji kereta yang aku bawa itu bergerak . emm tak ada lah sebenarnya aku takut.tak tahu kenapa boleh pulak tadi pak mat tanya aku
                 PAK MAT : eka dah boleh yakin ke nak bawa kereta ini,saya nak lepaskan test
yang tak lama lagi.
                  AKU : emm,eka rasa okk je ( mulut berkata begitu,hati berkata "TAK READY LAGI" ) jerit dalam hati >,<
PAK MAT : eka jawab betul2 nie,eka dah ready belum,saya dah nak 
daftarkan nie, yakin tak nie ? 
AKU: hanya mampu tersenyum =) ,hehehe (pikir lagi,pikir lagi dalam hati )
PAK MAT : EKAAA ..boleh tak nie ? 
AKU : errr,tak ready lagi pak mat,takut lagi ( boleh pulak aku trmenung ^_^ )
PAK MAT : kita tanguh dulu ea,eka takut lagi nie.okk kita belajar lagi
AKU :okk ^_^ (dalam hati berkata huuuhhh nasib baik ,< ) 

nasib baik pak mat paham aku,aku tak ready lagi,series aku tak mahir lagi.. biar lambat ambil lesen tak apa,asalkan aku pandai pandu dengan jayanya..cewahhh! tak gitu ea :D ..
                                             "TAKUT " T_T 
tahun baru nie jugak,tak lama lagi rumah aku riuh orang datang dari melaka dan pulau pinang. bulan 2 masa cuti tahun baru cina 10.02 nie kakak aku nak bertunang. mak pulak sedang siap-siap kan katering untuk di cal. nak tahu orangnya cam mana,meh lah datang ke rumah aku ;) tak sadar pulak kakak-kakak aku tak lama lagi akan bertunang dan berkhwin. sunyi lah rumah nanti.. emmm ,lepas nie dah tak boleh malas-malas lagi,kena ambil alih tugas akak jaga mak dan ayah.. :)  emmm....
okkk,jum lah tengok gambar-gambar game yang selalu aku akan berebut dengan cousin aku.. ,< 
 nie lah game nya, nama game nie "POU" ..best gila..heehe
k lah byee,assalamualaikum ! :)