Large Rainbow Pointer

Thursday 24 January 2013

sakan keluar :)

ASSALAMUALAIKUM 

Hyee ,new update untuk kali nie.ok jum kite tengok topic kat atas 2, hari nie aku boring and tak ada mood. so aku ikot mak daan kakak aku .cuti2 nie duduk rumah bosan kan.
tapi bosan pulak ikot sebabnya korang tahu tak aku pergi mana ? aku pergi teman cari tempat untuk majlis bertunang kakak aku ,< sangat terboring. iyelah pergi tempat macam itu ,baik aku duduk rumah.tak payah ikot. degil sangat aku nie,gatal nak ikot.sekali amek kau,tempat orang bersanding diaorang bawa aku .huh sabar je lah.tapi best jugak.aku boring duduk rumah.tak tahu nak buat apa. bila dah dapat tempat yang cantik dan cara dia layan pun rasa macam kiteorang yakin dengan rekaan hasil orang tersebut. korang tahu tak kat mana? kalau orang batu pahat je kot tahu kat mana,kedainya letak dekat dekat dengan restoran ayam A1 . mula2 kiteorang tengok orang nya macam tak yakin je
lastly masuk je dekat dalam,wahhh! series cantik gila baju2 pengantin kat situ.pelamin semua cantik,tempat barang hantaran pun cantik.harga nya pulak 2 pun murah2 belaka!
memang sebagai ibu pada anak ,berpuas hati lah dengan tempat dan harga yang diberi. 
bila diaorang bincang2,tah kenapa kepala nie pening serta merta ,pulak 2 dengan perut kosong macam nak pitam pun ada kat situ. pitam ke ? :) sebenarnya nangtok .ada icon 
sejuk.mata aku asik buka tutup buka tutup je. nasib tempat orang,kalau bilik aku uh,dah lama aku tidor.. ^_^ 
selain pergi tempat bersanding , kiteorang pergi beli barang hantaran .kakak aku beli barang hantaran untuk calon tunang dia.sambil pergi cari. pergi beli sebelah kedai tok ah yang perdana menteri kita datang bp 2.aku lupa tempatnya apa.tapi sebelah kedai tok ah
kedai arab jual songkok,sejadah,al-quran dan pelbagai.pak cik kedai itu baik gila.siap borak2.:D kalau korang tengok muka aku nie ada macam budak kecik ke ? ,< 
pak cik itu igt aku calon spm yang tengah tunggu keptusan spm,dia siap tanya lagi target bapa SPM. aku mampu tersenyum. :) 
padahal aku dah bagitahu umur aku 19 tahun.tapi agaknya dia tak dengar.biar lah..
seronok lah jugak.bila tengok cara layan teringat dan rindu pulak kat atok aku :') 
rindunya kat tok bah dan atok blah ayah.kalau diaorang ada lagi mesti diaorang happy sebab cucu dari anak pertama akan bertunang. tapi nak buat macam mana,Allah lebih sayang kan mereka.umur tak panjang. dapat berjumpa pun itu pun masa aku kecik2 .series aku rindu atok dan nenek aku :') 
tapi seris hari nie memang best gila dapat keluar ,hilang terus boring aku. ! 
:) 
mood : HAPPY :)