Large Rainbow Pointer

Sunday 20 January 2013

                                                              ASSALAMUALAIKUM 

Hai korang.untuk hari nie tak ada tajuk besar kat atas itu sebabnya aku tak tahu nak letak tajuk apa,hehe.okk so hari nie nak citer sikit,sepanjang aku tak update blog nie aku bz sikit,ada hal2 yang tidak dapat aku elakkan,pulak 2 paling menyampah bila nak on9 atau nak update story dalam blog nie,mesti line lembap macam siput ! ,< paling tak best bila line tak ada,dah mood aku hilang terus sebab tak boleh nak update story baru dalam blog  sekolah kesayangan aku nie ah. 
now,sekarang alhamdulillah line rumah hari nie sentiasa penuh,sedap untuk aku menaip dan banyak story mory aku nak citer.tak adalah lembap macam siput,huh.
sabar je lah kan,esok aku nak pergi sekolah aku 
sekolah kesaygan aku 2 lah,iaitu  SMK tun Aminah batu pahat johor
saja mentionkan panjang2 ,hehe bukannya korang taHU pun kan? 
kawan aku yang sekolah kat munshi bagithu yang sijil original spm dah boleh amek,macam mana dia tahu? nie nak citer sikit,diaorang fom 6 dan diaorang merupakan ex stdent STA
so diaorang tahu lah,kalau aku memang tak tahu lah kan.
bila aku dapat tahu,rasa macam malas nak amek,rasa macam nak 
tapi kakak aku kata penting.tak tahu lah sebab apa penting.
tk kisah lah ,aku tetap amek esok ,tapi tak ade geng nak pergi.kawan2 aku semua pergi belajar,kalau dekat tak pe,jauh pulak 2,terpaksa lah aku ajak kawan2 aku yang kerja kat bp mall teman kan,itu pun kalau dia nak.kalau dia tak nak ,terpaksa lah ajak cousin kesayangan aku follow aku pergi ke sekolah.hehe :DD
NASIB DULU  satu sekolah,kalau tak mesti dia tak nak pergi,kalau dia tak nak pergi,tetap ajak jugak,nak tak nak dia kena teman kan jugak.tak tahu siapa lagi da yang nak teman aku dan kakak kembar aku,hehe ..
emm,ok lah mood sekarang nie mengatakan aku nak tidor, dah pukul bapa da nie..
tidor dulu lah ea..assallamualaikum :) 
gud nite ;)