Large Rainbow Pointer

Thursday 10 January 2013

impian satu hari nanti :)

Hye :) new update untuk malam nie ,tadi jalan2 nampak kedai bakery :) terasa macam nak jerit ,dan happy sangat2 sebab dapat tengok kedai bakery yaNG cantik ,yang dipenuhi dengan colour yang wrna-warni.. kek dia..series cantik gila ^_^ 

impian aku sebenarnya aku nak buka sebuah kedai "bakery" atas nama aku sendiri.. walaupun amek jurusan lain dan bukan dalam bidang pastri ,aku akan cuba buka jugak kedai bakery aku ,dan belajar cara-cara nak buat kek dan roti. seronokkkknyeee! :DD ..
doa kan aku ea kawan2,mudah-mudahan rezeki dan impian aku tercapai . insyaallah :) 
sebelum berundur,jum tengok gambar2 yang baru aku search kat google.. :)
k lah byee... assalammualaikum. 

 1)series cantik gila kedai dia.. jeles dengan owner kedai nie .urmm >,<
 2) lawa nya kek dia,banyak corak2..:) 
ibarat hidup yang penuh dengan kegembiraan ^_^