Large Rainbow Pointer

Thursday 31 January 2013

Saya pun ada kucing jugak tau ! :)

Hye,new update untuk hari nie. ok jum tengok topic aku kali nie.sebelum kita pergi ke topic 
seterusnya,ahh! cantik tak blog aku? haha perasaan lebihh .mcam pernah keluar paper je.
asihhh... dah2 jum kita pergi ke topic kat atas itu. tapi aku suka lah blog baru aku nie :)
macam nie lah sebenarnya aku nak ubahh... 
emmm,dulu adalah kucing namanya "inte" tapi dah mati sebab ,aku tak ingat tapi yang pasti sebelum dia mati.dia ada bawa calon isteri untuk dia ,siap bawa balik rumah 2. nampak tak dia mintak restu :D
TAPI akak aku halu dua2 ,lepas itu esok pagi dapat berita mati kena langgar dengan kete.sedihh :'(
tapi paling aku anti dengan inte nie dia suka kentot senyap2,alih2 bau..tak nak busuk lagi ketot dia.
ada masa itu aku tengah tidor,dia pulak datang tidor sebelah aku. aku terjaga bila dapat hidu bau busuk,tak tahu bau dia busuk gila,pas itu aku toleh sebelah aku intee! aku pukul dia,tak tentu hala lari. :DD Jahat tak aku..emm tapi itu semua kenangan ,dia dah tak ada.semua orang nangis bila dia dah tak ada.. 
lepas itu dapat kucing baru ,nama dia BUBU ,bubu nie kecik lagi, tapi perangai sama je dengan inte.tapi beze sikit,kalau inte suka kentot snyap2(knon hormat) ,kalau si bubu nie dia suka makan makanan ikan ,aku tak tahu kenapa dia suka makan makanan ikan. ikan yang ayah bela kelaparan bila makanan dia abes dimakan oleh bubu,kejam kan bubu! ikan bilis tak nak makan,emm pelikk aku 
paling aku tak tahan gelak ,tadi masa aku tengah cari bahan kat laptop ,akaq aku dia pergi letakkan cermin depan mata bubu,terkial2 bubu nak cari gaduh dengan bayangan dia sendiri
:DD
Ada satu lagi,bubu nie kalau dah makan,perut dia tinggi ,pulak itu hampir tutup muka dia,buncit gila kalau dia dah makan ,tapi comel .
kalau korang nak tahu bubu nie kucing paling kedekut,tah lah tak tahu kenapa,mungkin aku faham,betapa susahnya nak cari rezeki, macam bubu nie lahh.. kedekut dengan abang dia sendiri.eemmm
biarlahh kucing,lain lah manusia.. 
tapi best juggak kalau ada kucing ini,boleh belai2 dia.
dah lah comeeelllll! geraaaammmm 
,< 
korang nak tengok tak muka bubu. 
bubu je lah aku ada,inte dalam laptop lain..
 degil sangatt.. 
nie lah makanan ikan yang dia nak sangat itu,siap main pusing2 dulu 

guna cara lembut tak boleh,kau ! guna cari kasar.. :) 
akhirnya dapat jugak,dapat lepas aku kena cakar ngn dia
semamngnye bubu sangat kejam ! 
tapi sayang bubu :)) 
abes sudah story about bubu junior
byee :)