Large Rainbow Pointer

Monday 11 February 2013

selesai jugak akhirnya ! :)

Hyee,new update untuk hari nie..emmm sebelum itu lama jugak aku tak update pasal isu semasa pasal kehidupan aku.. hehe 
maklum lahh,kakak aku bertunang hari nie.. akhirnya selsai jugak tinggal majlis khawin dia je. penat jugak ek ? malam tadi ada majlis tahlil keluarga dan doa selamat.
diadakan hanya untuk keluarga terdekat sahaja. 
dapat jugak aku berjumpa dengan sepupu aku ,makan dan borak2 tak sedar dah pukul 12 malam. tapi best meriah sangat semalam.
hari nie pulak keluarga blah ayah datang dari pahang, jauhkan? 
anak anak dia semua datang. bertapa happynya aku :) 
bukan senang tau nak berjumpa dengan mereka semua.dah lah jauh jauh belaka.
cuma terkilan sikit,adik ayah yang duduk singapura tak dapat nak datang sebab ada kerja luar kat amerika.  nak sangat tengok keluarga blah ayah yang dah lama  tak jumpa dan tak pernah bercakap , kan best blah ayah jugak ramai ramai datang mesti lagi meriahhhh! 
emmm tak pe lah mak ngah pun ok lahh..dapat jugak buat ayah tersenyum. 
sebut pasal tunang nie,kak yana ( kakak ) aku itu dapat orang melaka.
kawan ayah jugak dan kitaorang semua rapat dari kecik dengan keluarga mereka.
so tak ada lah nak jangkal sangat lah kan. tak silap aku dia sepupu blah atuk aku.
aku tak tahu,lupa =="  
gila ramai rombongan dia datang. tungu punya tunggu janji kul 11 pagi majlis berlangsung 
tapi pihak lelaki datang pukul 12.30 .orang punya lah ramai.sampai aku pun terpaksa duduk luar,kononnya nak jadi photograph ,tapi aaittt maklum lahh kaki kita nie pendek.
pulak 2 nak amek gambar memang tak smapai lahh..
kakak aku suruh aku amek gambar tapi aku pulak tak sampai nak amek, aku dah kat luar,kejarkan rombongan yang datang. nak masuk rumah balik dah lah penuh. terpaksa lah aku suruh cousin aku yang bernama zulkefli ,tengok siap mention kan lagi ,nampak tak? :))
hahaha
dia lah penyelamat aku . (walaupun terpaksa) 
emmm, tak pelah janji gambar yang dia amek cantik .
aku terpaksa lah duduk luar dengan abang sedara aku,nak duduk sebelah mak ngah
malu,sebab anak dia semua lelaki =_= 
tak terkeluar suara aku bila tengok diaorang,dah lah ensem ,menguji keimanan aku betul lah abang sedara aku nie ,aishhh :) nasib kau sedara aku :) 
lepas baca doa ,masa untuk makan bersama. tolong kemaskan barang dan agihkan buah tangan pada tetamu yang hadir, tibe tiba pulak aku nangtok,dan macam kurang sihat,selsema dan batuk buatkan aku hilang mood nak ke depan. masuk bilik mak dan terus tidur ,tak sedar apa-apa pun masa itu,alih alih bangun meja dan kerusi semua dan dikemaskan,orang yang datang semua nya dah balik tinggal family aku je..
tapi series hari niee ari yang paling best
tahun baru cina sambut majlis pertunangan kak yana dan abang saiful. 
memang meriah hari nie.. ! :) 
okk,jum tengok gambar gambar majlis pagi tadi di rumah kediaman kami sekeluarga :)