Large Rainbow Pointer

Thursday 21 February 2013

Hampa "_"

Hye ,new update untuk hari nie. niat semalam nak update ,tapi line lambat dan mood pun off tahu tak semalam aku pergi amek test JPJ.mula-mula itu rasa cuak dan takut jugak lah,turn aku paling last sekali,kiranya warna yang terakhir,tapi number aku 3. masa nak buat test tu,jpj suruh buat parking dulu ,then baru jalan raya. nasib aku past parking. kira aku lulus bahgian satu.. 

kakak aku pulak yang tak past parking,terkejut jugak bila dia tak past 3 penjuru. dia yang ajar aku macam mana nak parking semua itu.dia pulak yang tak lulus.test yang kedua pulak di jalan raya.Hampa dan kecewa.niat dihati memang nak buat betul-betul.tapi apakan daya bila dapat JPJ yang tegas. tapi memang silap aku jugak tak tanya nak pergi ke jalan mana.tak sampai 5km aku disuruh berhentikan kenderaan. last-last aku pulak 
 yang jadi JPJ dia pulak jadi pemandu.
 aku pakai tali pingng dia,dia pulak pakai tali pingng aku .lucu kan :D

sedih jugak bila tak past jalan raya..waaaaa :'D ,apa yang aku harapkan tak kesampaian. berbual-bual dengan jpj. bila aku tegok balik kertas aku. mak ai,banyak gila conteng-conteng. mungkin cuak dan takot terlalu banyak menguasai diri,sampaikan aku gigil bila duduk disebelah JPJ,nasib enjin tak mati,kalau tidak mampus aku *_*
lagi kena ceramah abis dengan jpj itu..

kesimpulan dari story aku,secara total nya aku dan kakak aku failed! kakak aku failed parking,aku pulak failed jalan raya. nampak tak hati kembar yang sehati sejiwa :) okk lahh waktu lunch sekarang.aku mesti gerak dulu.. bye korang
salam :)