Large Rainbow Pointer

Thursday 14 February 2013

outing! :)

Hyee korang :) new update untuk kali nie.. jum kite tengok topic yang kat atas 2..
outing? aku keluar dengan siapakah? :)
of cos lah dengan kawan sekolah lama..
semalam pergi outing dengan kawan kakak aku (syira) teman dia jumpa kawan lama yang dah lama tak jumpa. aku nak ajak kawan aku ,diaoraNG pulak sibuk dan bz dengan kerja,kerja dan kerja.. emmm aku paham kehidupan kita memang berbeza,tak pe lah aku tak ambil hati dengan korang,sebab aku faham dengan kehidupan korang yang nak membantu menaikkan taraf hidup keluarga korang, apa2 pun aku sebagai kawan rapat korang menyokong 100% dengan pilihan kerjaya masing2. rindu nak borak,makan,gaduh sama2,rindu zaman persahabatan kita dari sekolah rendah until now! :') bila tengok syira keluar dengan kawan-kawan dia,terasa jelez tersangat sangat lah kan! becoz dia dapat jumpa kawan kawan dia ,< 
rinduuuuuunyeeeee kat korangggg! bila lah dapat jumpa.
nak jumpa korang hari hari memang tak ah kan! aku lepas nie dah tak stdy kat jhor lagi,lepas nie aku merantau di negeri pantai timur. jauhh dengan korangg
waaaa,sedihhhnyee :'( tak ape lahh 3 tahun tak lama,sekejap je..
sebelum aku melangkah di negeri orang,aku nak jumpa dengan korang semua 
aku akan pastikan yang kita akan berjumpa sebelum aku menyambung pengajian aku disana.. :') 
sebelum aku berundur,jum tengok gambar yang diambil semalam dengan kawan kawan (syira)
aku masuk je dengan kawan kakak aku...
layankan je mereka... :)