Large Rainbow Pointer

Monday 10 June 2013

HYe untuk hari nie, ok jum tengok topic yang kat atas 2,apa yang aku tak sabar sangat 2? tak sabar lawannya ea ,< 

korang nak tahu tak aku kena berlakon , berlakon?? kenapa pensyarah pilih aku,kan banyak lagi yang hebat-hebat belake, kenapa aku pulak yang dipilihnya, tak adil betul..urmmm ,< 
aku tak tahu lagi pengarahnya nak buat citer pasal apa,aku memegang watak sampingan, aku tak tahu kena jadi apa,dan meniru watak siapa. memandang kan subjet bahasa kebangsaan jadi kita kena guna 100% dalam bahasa baku ea, 

tak apa lah berlakon ,pun berlakon lah. kalau muka kat you tube pun tak apa lah. janji markah tinggi :))) saya nak markah tinggi dalam subjet nie,bahasa kebangsaan,malu lah kalau orang melayu gagal dalam subjet nie, nanti apa orang kata. tak nak lah macam 2.. 
mudah-mudahan saya dapat full markh dalam subjet nie ea,dan dapat 60 markh dalam kelas .jadi senang sikit,dalam final kena tambah lagi 40% .. banyaknya dalam kelas. 

segala apa yang dilakukan,insyaallah akan aku lakukan dengan sebaik-baik mungkin untuk sem kali nie. mudah-mudahan ea. 

menanti skrip serta tajuk BESAR movie yang sebenar.. 

tensionn.. =="