Large Rainbow Pointer

Sunday 9 June 2013



Tak semudah itu aku boleh menerima dan menjalankan hubungan buat kali ke2. Tak semudah itu aku boleh percaya dengan kata-kata yang diberi oleh seorang lelaki yang berjanji manis untuk mendapatkan seseorang yang diinginkan. pengalaman dan kenangan lama sentiasa segar di dalam memories igatan aku.tak kan pernah lupa apa yang pernah aku alami dahulu. 

Untuk menerima kau yang belum pasti milik aku, dan menjalankan hubungan dengan kau . Aku tak berani nak buat apa-apa keputusan,tapi kau berani buat keputusan yang kau yakin 100% apa yang kau lakukan. Aku tak kisah kau ada orang lain atau pun tidak. aku redha dengan apa yang takdir tetapkan untuk aku.memang aku wanita yang selalu dipermainkan dengan janji-janji lelaki yang tak pernah menjadi kenyataan. lemah bila diri dipermainkan.seolah-olah kita ibarat patung yang tak bernyawa, dan membiarkan lalu hilang dari pandangan. 

kau mahukan aku beri peluang pada kau,tapi aku dah pun bagi peluang kat kau, walaupun kita jauh dari pandangan,tapi dekat di hati. kau masih sibuk dengan perempuan perempuan yang kat luar sana, semamgnya aku jeles,tapi aku tak boleh terlampau jeles,sebab kau bukan milik aku yang sepenuhnya. aku tak ada hak untuk marah kau tanpa sebab. aku bergantung pada jodoh,andai kita ada jodoh suatu hari nanti,insyaallah kita pasti akan dipertemukan.buat masa sekarang nie, aku cuma ingin buktikan pada keluarga aku yang aku akan membawa pulang segulung diploma nanti. 

Bila tengok kawan-kawan yang selalu berbual dengan pakwe/makwenya. yang take care akan hidup nya.terasa jugak dalam hati nie,ingin jugak ada orang yang tak care dengan kita. terasa sunyi jugak bila tiada penghibur hati yang sudi menghiburkan di kala sepi. 
kadang-kadang mengasingkan diri dari kawan-kawan bukan sebab tidak mahu berkwan dengan mereka,tetapi mengelak dari mendengar perbualan antara mereka. rasa sedih di hati. gembira melihat mereka bahagia ,sedangkan aku bhgia dalam kesedihan. :') bila mengalirnya air mata, terasa diri ini tidak layak untuk didampingi dengan seseorang. semua yang hadir hanya menyakitkan hati .

#cinta boleh dicari,tapi kesetiaan sukar dicari.  
:')