Large Rainbow Pointer

Monday 15 April 2013

Bubu dah tak ada ;'(

kucing kesayangan yang selalu ada waktu boring dan bosan dah tak ada ,bubu dah mati :'( kenapa awal sangat kau pergi bu, kau masih kecik lagi,2 lah orang dah cakap "awak 2 kecik lagi,jangan main kat luar jalan,pergi main kat luar 2 kenape?" dah lah tak biasa nak berdikari bila dah ada kat luar, tengok kete lalu je,lari lintang pukang ke dapur.takut punye pasal. bubu mati semalam,dalam pukul 2.30 a.m ,aku masa 2 dah tidur,tersedar bila dapat panggilan dari ayah. ayah cakap bubu dah mati .lembik lagi .masa 2 ayah,emak ,dan kakak aku yang pertama pergi berurut dekat macap,diaorang telefon sebabnya nak masuk kat dalam rumah,kunci aku letak kat dalam rumah.sebab pagar rumah belum siap lagi. bila ayah nak parking kete je,nampak bubu dah terbaring kat atas jalan :'( kena langgar dengan kete. sedih sangat masa 2,baru ajak main sama-sama. nak bawa masuk dalam rumah takut dia berak,jadi letak lah kat pintu belakang. biasa kat situ dia banyak geng. jadi tak risau sangat. tah macam mana semalam,agaknya dia nak cam rumah aku,dia lalu lah pintu depan,nak masuk pintu dah kunci,dia merayap sampai tak sedar ada kete depan dia. tersedar aku dari mimpi. berapa banyak kucing yang dibela,mesti akhirnye mati. :'( bubu,akak rindu bubu... bubu balik lahhh.. :'( bubu penghibur akak waktu akak sunyi. tapi sekarang bubu dah tak ada. sedihnyeee bu... :'( dah tak dapat dengar suara bubu lagi lepas niee... wawawawa.... sedihnyeee... T_T :'( 



i love you bubu... <3 :'(