Large Rainbow Pointer

Tuesday 2 April 2013

cakaran kucing menarik??

Hyee new story for today.. :)) sekarang tengah cuti ,nak ajak kawan jumpa ke tak nak ek? lama tak jumpa. emm tak apa lah  raya nanti boleh jumpa.. haha okk jum pergi ke tajuk asal aku untuk hari ini,cakaran kucing menarik?? apa punya jawapan  yang keluar dari mulut kakak aku.ada dia kata cantik jugak ek cakaran kucing nie,then dia boleh cakap yang cakaran kucing 2 menarik?? apa punya jawapan  yang tak berapa nak betul.emm aku rasa kau nie kan wayar  putus satu lahh,, agaknya kalau aku angkut kucing bagi kat kau suruh dia cakar kau sampai merah ,agak2 apa jawapan yang kau berikan kat aku ek? mesti tak kan terkata dan tak kan terkeluar ayat dari mulut kau yang mengatakan "bit,cantik kan cakar kucing nie?? " mesti tak kan ada keluar perkataan cam nie lagi :DDD  sekali keluar air mata jernih 2.. hahaha 
series aku tak abis ketawa sorang sorang bila dengan answer yang kau bagi kat aku.. 
:DDD