Large Rainbow Pointer

Saturday 6 April 2013

i miss all memories with themmm! ,<

 Gambar Diner with MDAB stdent, semua kelas dari A sampai lah ke N. ramai kan? haha tapi yang pergi tak ramai pun, sebab masa nie semua nak balik cuti. nasib tak buat kat dewan,kalau kat dewan memang tak lah aku pergi,jauh lah kot.. ,<
 trip ke ledang,time nie buat lawatan untuk akhir sem, tak silap masa nie lepas cuti hari raya
 last day with miss Diana, miss aku ..rindu sangat kat miss :(
 kat mana nie? nie kat intan FC ,masa nie tgh nak bincang pasal final project.tunggu aizat lambat sangat datang. idea dah tak ada masa 2,sebabnye buat last2 minute. tapi Alhmdulilah semasa pmbentangan,semuanye berjalan lancar. dapat B+ tau. hehe :))
Gambar nie ble ek? ahh! aku dah igt masa nie ada oral ,individu beb.. 
tak silap aku,aku nbor 8 kot.. tah lahh ,dah lupa..hehe
 bersama dengan Fahmii! comel kan fahmi.. dia baikk sangatttt! :))kalau korang nak tahu dia lah yang teman kan aku dan kakak aku masa first2 aku kat terminal bas. aku ,kakak aku ,fahmi dan kawan dia teman kiteorang pergi terminal.. :))
aishhh,wan shariff lahh .dah lah satu kelas buat malu je kalau lecture tahu psl hubungan kitaorang :) 

percaya ataU tidak classmate aku semuanya orang JOHOR.. 
semua muka jawa, haha..
makan sambal belacan tau, tapi wan shariff nie je lah yang tak makan sambal belacan,dia minat BUDU ,<
maklumlah keturunan semua orang kelantan,tengok nama pun dah tahu kan..
asal johor ,tapi keturunan kelantan lahh.. 
emmm,okk lahhh ..byee assalamualaikum...
riindu sangat kat korang semua... 
ada jodoh pasti kita akan bertemu lagii.. :))
Ana,Ain,Alin,Adah,ziera,Fatwa,Fydah,Nun,Huda,kak ina,syadah,Hani,eika,eirah,Umi,Hanis
sidek,ikaml,naem,fahmi,faris,Daus,wan,Aizat,Haris. :))