Large Rainbow Pointer

Tuesday 9 April 2013

tak kan ditipu buat kali ke 2 !


Hye,lama dah tak update story.maklum lah cuti2 macam nie malas pulak aku nak menaip  diary dekat blog kesayangan aku nie ah, tak tahu kenapa,tapi kalau fB cepat je aku masukkan pswod then tekan enter. laju je tangan nie  balas chat serta comment dari 
 kawan -kawan ..hehe :)) dah2 jum kita ke topic yang sepatutnye. cer ler tengok topic kat atas 2, rasa macam sensasi kan citernye?? 0_0 memang sensasi pun, adalah satu mamat nie boleh lah dikatakan YA ALLAH manisnye bila berkata,seperti buah pelam yang  isinye manis sampai nak kopek satu lagi untuk makan malam je tau ! ,< bercakap manis,tapi realiti nya tak  seperti apa yang dicakap ,hampehh ==" arggggghhhh! gerammnye dengan orang macam nie ,cakap tak serupa bikin kot! bencinyaa! rasa kalau dia ada depan mata,macam nak bagi penumbuk free yang terus lekat kat muka dia,biar dia dapat pengajaran sikit,supaya dia tahu yang aku nie bukan perempuan yang boleh kau pancing sesuka hati kau! aku saja je nak test kau, bila tengok secara real punya,tak seperti apa yang dicakap. baru nak ajak berkawan dengan lebih dekat lagi,tapi agaknya tuhan 2 maha kuasa,nak tunjukkan kau orang yang macam mana,dan nak tunjukkan pada aku yang kau bukan untuk aku. tak apa lah aku redha dan  melepaskan kau kepada orang lain. sebab aku tak suka dengan lelaki yang bercakap manis serta memberi harapan palsu, paling aku tak suka dan fobia . ianya kerana aku pernah mengalami situasi sedemikian. asalnya apa yang dikotakan semuanya dijanjikan,tapi sampai masanya janji itu tidak dikotakan,dan dibiarkan jauh dari pemikiran. seandainya  kalau tuhan bagi aku peluang untuk putarkan masa,aku tak kan  percaya dengan janji janji serta cakap kosong daripada seseorang yang dulunya pernah aku miliki hatinya. but now semuanya musnah kerana munculnya orang ketiga dalam perhubungan,ialahkan pasangan mana yang hendak bila salah seorang selingkuh, tak kan mungkin boleh percaya buat kali keduanya. aku redha dengan takdir, tapi series aku benci dengan kata kata manis serta janji janji palsu yang dikotakan oleh seorang insan yang bernama lelaki.disebabkan itu aku berhenti mencintai atau menyukai insan yang bernama "lelaki"kerana buat masa sekarang nie aku hanya ingin mengejar impian aku,dan menjadikannya sesuatu kenyataan pada suatu hari nanti.dan juga untuk buktikan pada keluarga aku  yang aku boleh gengam segulung diploma atau pun ijazah suatu hari nanti. insyaaallahh..
pilihan hati ku,ku serahkan pada takdir,kerana dia maha mengerti  apa yang terbuku dihati. :))