Large Rainbow Pointer

Monday 27 May 2013

Hye korang untuk hari nie tak ada apa nak citer,sibuk dengan tugas tugas yang diberi.sekarang nie aku kena kaji sebuah novel untuk pmbentangan seterusnya.rasa tercabar pulak diri nie.aishhh.. :) dah lah aku bukan pengemar novel novel.aku tak minat novel sebab citer dan gimiknya kebanyakkan semuanya sama. so tak ada lagi novel yang boleh buat aku jatuh cinta sampai mati dengan satu novel pun. babak dan jalan cerita memang orang kata best,tapi bagi aku 50-50. sorry aku tak layan novel. :3 aku tak minat novel. memandangkan asgmnt aku mengkaji novel.Terpaksa lah saya mencari novel dan baca semula. kalau tak baca,macam mana aku nak cari idea dengan jalan cerita dan gaya bahasa yang diminta. saja je kan lecture nie nak buli aku. aku dah lah tak suka. tapi apa nak buat.terpaksalah membulatkan mata nie membaca setiap malam sebelum tidur. :3 

sorry buat pembuat novel dan yang menghasilkan novel. saya bukan lah peminat novel. saya cuma minat pada kulit dan kualiti bukunya. tapi walau apa apa pun diaorang yang buat novel nie memang genius.sebab bukan senang tau nak hasilkan novel yang berbab bab banyak 2 wey.. tahniahlah pada mereka yang mengarang novel. 

sebelum berundur, nak promote blog yang kedua.http://officialpembukabicara.blogspot.com/ . Blog kedua nie pasal tajuk tajuk yang aku dah belajar ,tentang cos yang aku ambil,semuanya berkait rapat dengan subjet yang pensyarah ajarkan pada aku dan kawan kawan. semoga bermanafaat buat mereka yang sudi membaca dan tak lupa jugak pada cos diploma keselamatan dan kesihatan pekerjaan. :)) saya hanya meluahkan apa yang diberikan,dan menyampaikan dengan cara yang mudah untuk saya fahami. :))  bye,jumpa lagi..assalamualaikum. ;)