Large Rainbow Pointer

Thursday 23 May 2013

SEKAYU TERENGGANU...

Hyee,untuk hari nie aku nak citer pasal topic kat atas 2,iye setelah lama nya aku dah lama tak update story kat blog aku nie.. mungkin sebab banyak asgmnt,movie,iklan dan produk yang perlu aku laksanakan sebelum pulang ke kampung, masuk minggu depan dah masuk 3 minggu,lagi 3 minggu lagi aku kena bentangkan tugas yang perlu aku lakukan,dah malas nak cakap pasal produk dan assgmnt, jum kita masuk topic yang sepatutnya. 
Hari nie 23/05/2013 aku join senior pergi sekayu dekat dengan kuala berang terengganu.mula2 rasa malu dan segan,mana tak nya aku dari jabatan lagi,join dengan jabatan lain. siapa tak segan =_= hehe. stdy je kat terengganu,tapi tak tahu apa yang ada kat terengganu,baik aku ikot akak senior aku nie pergi air terjun sekayu. 
jabatan MLT , maksud aku jabatan teknologi makmal perubatan buat family day.kitaorang makan BBQ dan mee siam je..sedap kan? :) hehehe.. bila tengok2 ramai jugak pelajar MLT,kalah cos aku. ramai jugak yang minat cos nie ek,aku kurang minat cos nie. cos nie pening sikit. dia macam boleh buat kepala aku ting tong seperti ini *_* cinggg.. bergerak dari asrama 7.30 pagi,aku dilabelkan sebagai urus setia ,cehhh urus setia lah sangat, macam menyibuk pun ada,, hehehe.. aku dengan kakak aku je stdent KKP, baik aku sugest kan diri aku sebagai urus setia. sekurang kurang nya aku buat kerja walaupun terpaksa .. hehehe ^_^ tapi seronok.pengalaman masuk hutan,nampak pacat,ulut bulu naik badan,dan sebagainya,tapi yang paling aku suka bila buat senaman pagi.budak ss (sains sukan) ajar ,memang best gila. diaorang buat aktiviti best sangat. :)) 
aku dah tak sabar nak menungu senior cos aku pulak abis final, tak sabar nak pergi PULAU KAPAS pulakkkk ! ,<cos  KP dan KKP sepecial sikit family day ..hehe kitaorang tak buat kat sekayu (air terjun) kitaorang buat kat pulau kapas. budak cos nie pentingkan kebersihan sikit. hahaha..tapi betul lah KP (kesihatan persekitaran) diaorang pencinta Alam, KKP (keselamatan dan kesihatan pekerjaan) pulak lebihkan safety pekerja.jadi kira sama lah.. 2 cos 1 jabatan bergabung. .. tak sabar nak tunggu bulan 6 nie... :DDD
nak tunjukkan gambar,tak ada lah pulak.sekadar cerita je boleh aku kongsikan. ok lah sambung dihari yang aku free..byee..assalamualaikum.. :))