Large Rainbow Pointer

Sunday 19 May 2013

Hyee.. hari yang paling bosan tahap entahh lahh! bangun je tidur,dapat mesej dari clasmate yang mengatakan kelas dibatalkan,sebabnya amali,amali biasa akan buat kelas kat makmal,lecture kena buatkan uji kaji dulu,baru lah mengajar. emmm so hari nie hari free ,tak ada kelas langsung dari pagi hingga ke petang,aku pun sambunglah tidur,bangun pukul 8,dapat je mesej,ALHMDULILAH di dalam hati.. :)) hehehe then sambung tidur balik.aishhh malas betul aku nie,nak jadi apa lah.. tak ada lah aku bosan gila kot hari nie,pergi cafe.makanan banyak dah abes,stdent sini makan tak igat orang betul lah,, ,< nak makan maggi,aku bukannye suka makan maggi sangat pun,bertambah mabuk je kot kalau aku makan.. tak suka maggi k T_T , tapi kalau terpaksa,nak tak nak berserah je lahhhhhh.
bangun pagi ,buka tingkap,nampak rumput.hari2 yang sama aktiviti yang aku lakukan.membosankkannnn! T_T sabar je lahhh..nak keluar tak tahu nak pergi mana,bukan tempat aku,dan bukan kawasan negeri aku pun.. duduk bilik layan movie,movie dan moviee.... pun stilll boringggg jugak... i don't know lahhh... 
tadi petang buat assgmnt,dan baca sikit nota,sebab esok miss nak soal. nak tak nak kena baca,BAHASA KEBANGSAAN.. aku rasa macam subjet sejarah masa sekolah lah pulak. Fakta je sekarang nie,aku kena igt,kalau tak. memang hilang je lahh jawapan di kepala otak nie.. emmm,stresss jugak lah baca nota2 nie.sambil aku bosan2 kan,aku buatlah benda yang tak membosankan,korang nak tahu ke apa yang aku buat,cerrr lerr teka ;)
HAHAHAHA.... impian yang aku iginkan,dan semua manusia inginkan.. hehehe
normal lah dengan apa yang aku buat sekarang nie.. hehe..semua orang mesti nak kan, jadi secara totalnya,aku pun memerlukannnnn...sebelum itu,jummm tengok gambar kat bawa nie... ;) 
                                         nie lah impian yang aku idamkan,malu lah pulakk
                                          hehehe,tapi tak apa eka,semua orang inginkan
                                          jadi,tak payah malu.. =)
                                           2)layan assgmnt dan note bhasa kebgsaan
                                             "-"
                                           4) WHO?? siapa kan gelaran pada nama 
                                           tersebut? =)
                                          5)Ada lagi,siapa punya lah nie kan,hehehe

#misss my familyy very muchhh....
-byeeee,assalamualaikum :))