Large Rainbow Pointer

Friday 31 May 2013

PELANCARAN PROGRAM PENGGUNA KEBANGSAAN 2013

Hye untuk hari nie aku nak update pasal story kat atas.sebenarnya  citernya semalam.tapi disebabkan aku penat dan letih semalaman.Baru malam nie aku nak berciter pasal citer semalam.. hehe.. baru siap menyiapkan assgmnt tentang novel yang aku kaji iaitu curi-curi suka. satu hari suntuk nie aku baca novel dan rangka balik apa yang dah aku baca dan kena tulis balik.sememangnya leceh.. pasal markah punya pasal. terpaksa lah aku siapkan. percaya atau tidak satu hari nie aku tak makan. kedai tutup.semua kedai makan yang berhampiran kampus tutup. lapar gila hari nie. terbayang bayang nasi di kepala.. *_* 
makan maggi je lah.. 


semalam pergi program pengguna kebangsaan 2013. diadakan di pantai burok,kuala terengganu. jadi aku dan kakak senior pergi ke pelancaran program tersebut. pergi sana. ramai betul orang. rupanya keluar tv eh,tak tahu pulak aku. nampak leez,farah wahida,dan artist yang lain depan mata. leez jalan sebelah aku je masa 2.. :) aku dengan selambernya main fon dan baca majalah. boring tak tahu nak buat apa.bertolak dari kampus pukul 7. dengan perut kosong tak di isi lagi ,terus pergi dan tengok diaorang buat persembahan. jenis aku,aku bukan lah seorang wanita yang suka bersarapan di pagi hari. bukan tak biasa ,tapi tak boleh nak masuk bila pagi-pagi kena makan. bila perut dan nak makan,aku ajak senior aku pergi teman cari makanan.banyak expo dekat situ. tujuan aku sebenarnya nak cari kedai makan je sebenarnya. :) alang-alang lalu dekat tempat expo 2. ternampak kedai menjual lauk 1 malaysia. RM 4 inget. murah kan ?? ;) perut dah memanggil suruh makan,apa lagi aku pun makan kat situ. ingatkan pak cik dan mak cik  yang jual,rupa-rupanya pelajar unisza.nak tak nak,lantak lah aku pun makan je lah kat situ. 
janji perut diisi dengan nasi. yummy ^^hehehe...

Lepas dah makan,mula lah perjalan mencari barang-barang apa yang dijual. aku ajak senior aku jalan jalan tengok apa yang dijual kat expo expo kat situ. nampak kek coklat nie sedappp gilerrrr... sedap kan? ;) satu tak silap aku 3.30 inget. jadi aku beli lah. hehehe

Lepas dah beli kek, pergi men game pulak. hehe.. sedang nak menuju ke tempat game.nampak kuda. teringin nak naik kuda. tapi bila aku cakap kat akak senior aku "akak jum nek kuda, eka teringin sangat nak naik kuda,jum lah kak " tapi akak senior tak nak naik,sebab naik kuda mesti mahal kan. emm jadi aku pun fikir.tak apa lah lain kali je lah naik,duit kat tangan pun bukan banyak sangat. kalau ada masa nak ajak family datang situ. nek kuda ramai-ramai.. :)) 
nak tengok tak kudanya? eka ada simpan nie..hehehe, comel kan ? ;)
 Habis jalan-jalan tibalah masa untuk pulang ke kampus. dalam pukul 3 petang macam itu baru balik. disebabkan mereka mereka nie lah yang membuatkan sampai ke kampus lambat. beli barang tak igt dunia.sabar je lah menunggu dalam bas.dekat 1 jam tunggu. emo jugak aku masa 2.. ==" buat malu je,budak farmasi yang pergi program dekat sekayu bergerak sama sama dengan kitaorang ,lebih cepat sampai dulu dari kitaorang. aishhh... 
tapi series,best gila. rasa jatuh cinta pulak dengan Negeri terengganu nie.. :)) tempat pelancongan yang paling best sekali lahh... ! hehehe ..:))) 
okkk, itu saja ,story yang dapat aku sharekan pada korang..Assalamualaikum
gemok aku duduk sini.. :))  
,<