Large Rainbow Pointer

Sunday 17 March 2013

Dia cuma kisah silam





Maafkan aku sebab menyakitkan hati kau buat kali keduanya, aku tak nak bohong diri aku yang pura pura menyukai engkau,sedangkan pada hakikatnya aku menipu diri aku sendiri. aku keliru dengan perasaan aku sendiri. kau terlalu baik buat diri aku,kau tak akan mungkin sesuai untuk aku. aku wanita yang jahat. aku tak sempurna. jangan kau sebut nama dia lagi,memang dia seorang lelaki yang penting dalam hidup aku. tak kan mungkin aku pernah lupakan dia walaupun sesaat. maafkan aku kerana bayangkan kau seperti dia. aku cuma rindu bayangan dia .memang aku masih mengharapkan dia hadir kembali dalam hidup aku.tapi itu tidak mungkin lagi.dia cuma kisah silam aku yang dah aku buang jauh dari hidup aku. memang sekarang nie aku masih mengharapkan nya,aku cuba untuk buka kan hati aku untuk menerima kau kembali.tapi aku tak mampu.sejak kau tipu aku , kau pun keliru dengan perasaan kau sendiri,aku tahu kau takut aku mempermainkan kau buat kali kedua kan,sebab itu kau tipu perasaan kau sendiri. kalau engkau nak tahu aku pun sama macam kau, aku suka kau,tapi aku tak tahu aku boleh bhagia dengan kau atau pun tidak :') 
aku takut dengan sesuatu hubungan,aku takut hubungan yang tidak berpanjangan,sampai saatnya kita akan jadi musuh. aku tak nak macam itu. aku nak biarlah kita berkawan,kawan dan kawan sehingga suatu saatnya nanti hubungan itu menjadi hubungan yang halal. 
aku tahu kau marakan aku ,sebab aku masih suka kan dia, yesss! aku mengaku.rasa sayang aku pada dia memang ada lagi,dan tak kan pernah padam. aku tak tahu kenapa aku boleh ada perasaan bodoh macam itu kat dia ! sedangkan dia dah banyak menyakitkan hati aku! :')
tapi aku tak mampu,aku tak kuat nak hadapi ini semua. kadang kadang aku cuba lupakan dia. still masih sama perasaan aku pada dia! :') aku tak tahu. maafkan aku.
mungkin lepas ini kau tak kan percaya lagi dengan aku. tapi percaya lah aku akan cuba lupakan dia.aku try bangkitkan diri aku kembali. aku cuba buangkan perasaan itu jauh jauh dari hidup aku.agar dia tahu betapa deritanya aku selama ini bila dia meninggalkan aku dengan seribu satu alasan. 
bagi aku masa untuk bersendirian,suatu saat nanti aku akan tahu isi hati aku yang sebenar.
:'). bye assalamualaikum
EZZUL HAKIMEY .....