Large Rainbow Pointer

Sunday 3 March 2013

tiba masanya

Tiba masanya untuk aku pergi dari hidup kau,dan tiba masanya untuk aku berhenti mengharap pada diri kau.
tak rasa menyesal pun biarkan dia pergi.
hidup kita memang berbeza.
hilang kau tak apa,asalkan aku tidak hilang keluarga aku
mereka sentiasa ada sewaktu kau tiada disisi aku.
enjoy lah dengan kehidupan kau sana, aku tak mampu memberi apa yang kau inginkan. dan aku tidak mampu untuk mengubah diri kau seperti dahulu. :))
redha itu penting bagi aku,walaupun ia memakan masa ^__^ 

berbhagialah dengan pilihan dan kehidupan kau. :) aku bukan wanita yang baik untuk diri kau,dan lupakan tarikh perhubungan kita. tiada gunanya disimpan didalam minda,kerana ia amat menyakitkan :) 
asal kau tahu,aku kuat kerana aku ada Tuhan dan keluarga aku disisi.
kerana tiada mereka,aku tidak akan dapat menerima kenyataan ini..
jaga lah diri kau dengan sebaik mungkin. :)