Large Rainbow Pointer

Thursday 14 March 2013

finally! i pass :D


Happynye hari nie,akhirnya pass jugak dalam test jpj, gembira tahap dewa nie,hehe 
mana tak nya,aku menunggu dari pagi kot,pukul 11.30 pagi baru giliran aku untuk test jalan raya,dengan panas menunggu ,dengan aku pakai baju kemeja yang boleh tahan haba nya.buatkan aku tak ada mood nak ambil test,alang alang menungu,nasib baik dapat jpj yang boleh dikatakan,emm ok lah. :) tak ada lah kejam sangat,cuma tegas orangnya, dia nampak muka aku dah cuak nak bawa kete,habis macam mana. jalan kat depan aku nie tengah diperbaiki, aku dah gelabah macam nampak hantu dah, dengan lori besar gila kat depan, boleh dikatakan panjang jugak ekor lori itu,tinggal bagi masa untuk bagi aku jalan je, nasib tadi tak banak kete,yang paling aku suka bila dekat bukit yang kat kilang itu.lampu isyarat aku hijau, menjerit dalam hati ! ,< alhamdulilah hijau nie, dalam hati kata lagi.jangan lah merah,jangan lah. bagi lah aku lepaskan kete aku nie ah. takut nak main bukit kat situ. kebanyakkan orang failed kat situ lah. tapi selamat lah aku :) hehe
happpy sangat dah lepass! dah tak pyah fikir lagi pasal test dah. ringan sikit kepala aku. tidak ,ya Allah tak tahu nak cakap. berserah je lah.sebab malam tadi aku mimpi muka jpj je then dia gagalkan aku dalam test. menangis aku. kesian pada mak aku tak pasal kena keluarkan duit lagi. tapi mimpi itu tak jadi kenyataan.akhirnya saya LULUSSS!
sukkkkanyyaaa! ayah menunggu keputusan aku dirumah,malas nak cal nak bagi surprise sikit kat diaorang .hehe jahatkan aku? hehe ^_^
dapat jugak pegang lesen P, :P 
happpy sangat ! ok,kita sambung di hari yang lain. kita makan dulu
byee,assalammualaikum! ;)