Large Rainbow Pointer

Friday 22 March 2013

paling tak suka !



Hye, new entries untuk malam ini,tak tahu kenapa tak boleh nak tidur. mungkin sebab tekak aku tak berapa nak sihat, pasti tak boleh tidur. hidup aku memang macam itu, kalau hidung berair ke,batuk ke aku susah nak tidur, kadang kadang pura  pura tidur, sebab semua dah tidur,tak kan aku sorang je kot .tidur ayam lagi afdal at least orang tahu aku tidur betul2,hehe taktik yang berkesan tau nak kenakan orang,HAHA (gelak jahat) :DD  aku nie bab nak kenakan orang nbor satu,tak ada lah aku boring,sebab itu aku suka kacau orang. hehe
ok,jum kita tengok topic kat atas itu, ada tak perkara yang paling korang tak suka buat? mesti lah ada kan,tak buat ke nak kena buat ke ,kira paling tak suka lah! apa yang korang rasakan sama je macam aku.
aku paling tak suka kan ,emm apa ek? hehe lupa. tapi yang paling aku tak suka bila orang hantar mesej waktu aku tak ada krdt, memang cari masalah lah kan,nanti kalau kita cakap "tak ada kdt lah gila" kang nanti marah. nanti bagitahu lah kat semua orang  "aishh eka nie nama je ada fon,tapi sepatah haram mesej tak balas, mesej PAKWE boleh pulak balas" ayat macam nie makan DALAM beb! choii!  suka suki je kan nak hembus macam itu kat aku. 
dia tak tahu yang kita nie bukannya HOt macam dia,yang selalu kalau boleh evertime duduk caling caling  your BF ,mesej ,tidur sampai ke lewat malam ,ada pulak nak kata kita  macam itu,aishhh.. ini kawan yang tak pernah hargai kawan,tapi bila difikir fikir kan balik,apa motif dia bagitahu kat semua orang pasal hal kecik macam ini? tak ada function wey. membazir air liur kau je kan , 
tapi bila kita dah ada kdt banyak sampai tak habis nak pakai,tak ada pulak nak hantar mesej.tanya kabar ke? eka sihat ke apa ke? tak ada fon kita nie ah bunyi ringtone  tut tut  yang menandakan mesej sampai, tak ada pulak tertera kat screen fon aku yang mesej itu dari dia,tak ada pulak wey. rasa macam nak nak aishhhh ,< gerammnya kannnn! nanti kata kita sombong! bencinya dengan orang macam ini.! rasa macam tak nak pakai fon je,selamat ,tak payah fikir panjang2,dah tak ada orang yang akan sakit hati dengan kita.tapi bila tak pakai ,rasa macam tak maju je weyy.. = =" bila aku nak maju,semua orang dah maju. aku je macam kura-kura.. kesian pulak pada family yang nak tanya kbar aku dan kalau aku tak pakai fon,macam mana aku nak berhubung menayakan pasal assgmnt yang menimbul? and macam macam lagi  . aishhh memang tak boleh lah kalau hidup  tak ada komunikasi nie..
biasa lah dunia dah semakin maju,semua nak bersaing,kalau begitu aku pun nak bersaing jugak lah !,hehe =) 
emmm,okk lah badan pun dah letih.masa untuk aku tidur dan kita sambung di lain hari ..
bye,assalamulaikum!