Large Rainbow Pointer

Wednesday 13 March 2013

memoriessss !

HYE,new update untuk hari ini :) lama dah aku tak update story kat dalam blog aku nie.
aishh,kenapa aku happy sangat nie? sakit ke aku nie? :) ari itu dah sakit tak kan nak sakit lagi. ^^ 
korang pernah alami bila kawan kita sendiri menyukai kita secara diam ? dia sanggup lepaskan kita semata mata untuk melihat orang yang dia sayang tersenyum ,itu dah buat dia bhagia. tapi nasib nie,sama macam mana aku alami, aku tak tahu pun dia masih menyukai aku sampai sekarang, malunye sayaaaa  = ___=
hari itu jalan jalan dekat bp mall dengan cousin aku, bila fikir fikir balik,dia tengah cuti, baik aku ajak dia sekali,bukan selalu sangat pun aku jumpa dia. bila fikir fikir balik,kesian pulak dia,lama dah dia nak jumpa aku.tunggu masa aku je bagi lampu hijau untuk jumpa dia.then semalam petang aku jumpa dia dalam pukul bape ek,aku tak igt,tapi yang pasti petang ,2 jam macam itu balik lah.tak tahu nak pergi mana. penat berjalan. nak lintas ke kampung istana itu jauh. sekrang berjalan kaki lah saya bila orang ajak saya jumpa. :) 
tapi tak apa,saya tak kisah. ada kakak aku suruh aku jalan dengan dia,malu siot. dia kata nak belanja aku buku novel. aku pun tanpa segan silu pergi terus ke popular,cari buku novel apa yang menarik,aku terus lah capai then bagi kat dia dengan muka selamber aku je.hehe :)
orang nak belikan kita,kita amik je lah.lagi pun dia nak bagi hadiah sebelum aku sambung pelajaran aku di negeri terengganu. nanti tak dapat jumpa lagi.mesti korang tanya kn,aku dah ada hubungan special ke dengan dia? aishhh tak ada lah..aku cuma berkawan rapat dengan dia je,mengenal lagi hati budi dia,kalau dah tertulis dia untuk aku.terima je lah. buat aku tersentuh bila dia hadiahkan al quran pada aku ,ya ALLAH :') tersentuhnya hati ini. 
aku cuma ambil 2 novel dan dia tambahkan satu al-quran untuk aku. rasa macam ya allah kenapa lah aku tak nampak kebaikan dia selama ini,kenapa aku buta ,tak reti menilai mana permata dan mana kaca, aku yakin dia smemangnye lelaki yang baik, nak ke dia dia dengan aku.aku bukan nya baik sangat pun.. tapi ok lah :)) sempat puji dia sendiri lagi. tapi yang pasti waktu aku bersama dia,aku rasa tenang je,dan paling aku tak tahan dia selalu bawa aku ke tempat aku berjumpa dengan ex aku yang dulu.teringat aku pada dia balik.ya allah,lupakan aku pada dia ya allah.. ,<  jangan igtkan aku pada dirinya lagi...
emmmm,okk lah jum tengok gambar aku bersama dengan dia dan jugak novel serta hadiah yang sangat bermakna buat diri aku untuk tersenyum kembali :') 


 Gambar 1: tak dirancang ok,pakai warna yang sama,
location:bp mall..
Gambar 2: novel yang aku pilih,tak tahu sedap ke tak,tak ada
mood nak baca.. hehe
 Gambar 3: ini pun aku tak baca lagi,tapi best lah kot.
kalau baca snopsisnye..
Gambar 3: hadiah yang sangat bermakna buat diri aku yang aku tak kan pernah lupa
al-quran al karim.

 bukan pergi berdua ,tetapi pergi berlima,seperti biasa bersama cousin tercinta lah apa lagi. saya mana ada kawan sangat,semua kawan dah lari ke KL,tinggal aku sorang je kat Johor. tak apa lah,family ada pun dah cukup :)) okk lah ,sambung story di lain hari,saya nak tidur.esok ada test jpj. doakan saya lepas test esok
AMINN ;) byeee assalamualaikum ..